جنگ بین گرما و سرما از هفته آینده....

با سلام خدمت همه دوستان.

خب طبق انتظار از امروز صبح در برخی از نقاط بارش پراکنده شروع شد.این وضعیت تا شنبه بصورت پراکنده ادامه داره.از یکشنبه هوا خوب میشه.

اما اصل ماجرا:

داستان از این قراره که از دوشنبه با توجه واعتماد به الگوهای امشب وزش باد گرم رو بتدریج داشته باشیم.این وضعیت برای سه شنبه و چهارشنبه تقوبت شده و نفوذ کامل کم فشار رو به گیلان داریم.انتظار میره وزش باد گرم شدیدی رو برای سه شنبه و چهارشنبه داشته باشیم.اما این کم فشار بی جواب نمی مونه. از چهارشنبه غروب وشب بتدریج سوی جریانات شمالی میشه و وزش باد سرد رو داریم که میتونه شدید باشه.

روز پنجشنبه وجمعه نفوذ کامل پرفشار سرد اروپایی رو داریم.بزارید راحت بگم آیا این موج همون موج برفی ما خواهد بود؟؟

آیا این همون موجی بودکه 21 آذر ماه گفتم یا موکول میشه به هفته بعدتر؟؟!!

 

نقشه فشار رو ملاحظه میفرمایید که کاملاً گویاست  اواسط هفته آینده فشار پایینه(بادگرم داریم)

 

نفوذ پرفشار رو ملاحظه میفرمایید که از چهارشنبه غروب و شب(هفته آینده) داره نفوذ میکنه.

(در مورد چگونگی فعالیت این موج بازم اطلاع رسانی میکنم) 

 

 

هسته بارشها اواخر هفته آینده در گیلان:

 

 

وزش باد اواخر هفته آینده که دریای خزر توفانی خواهد بود:

 

 

 

نقشه بارش برف اواخر هفته آینده....

(بازم دارم تاکید میکنم باید برسی بشه.)



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت18:54---13 دی 1393
سلام داداش خسته نباشین ممنون از پیش بینی دقیقتون موفق باشین.
پاسخ:سلام.خواهش میکنم.ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 21:2 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |